Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Ο καλύτερος στόχος είναι όταν δεν υπάρχει στόχος

Δεν πρόκειται να σας δώσω οδηγίες πως να ζείτε χωρίς στόχους. Αυτό θα ήταν παράλογο. Δεν μπορώ να σας διδάξω τι θα κάνετε - πρέπει να βρείτε το δικό σας μονοπάτι.

Αλλά μπορώ να μοιραστώ μαζί σας μερικά πράγματα που έμαθα, με την ελπίδα ότι θα σας βοηθήσουν.

Ξεκινήστε απλά Δεν χρειάζεται να αλλάξετε δραστικά την ζωή σας με σκοπό να μάθετε να ζείτε χωρίς στόχους. Απλά κινηθείτε για ελάχιστες ώρες χωρίς προκαθορισμένους στόχους ή ενέργειες. Ακολουθήστε το ένστικτο σας για αυτές τις ώρες.

Συνεχίστε Καθώς αποδίδει καλύτερο το μέτρο αυτό, συνεχίστε επιτρέποντας στον εαυτό σας να είναι ελεύθερος για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα – μισή μέρα ή ολόκληρη μέρα ή μερικές μέρες. Στο τέλος, θα είστε πολύ σίγουροι για να παρατήσετε τους στόχους σας και να κάνετε αυτό που πραγματικά αγαπάτε.


Όχι μόνο στην δουλειά Σταματήστε τους στόχους σε οποιαδήποτε πτυχή της ζωής σας. Να διατηρείστε υγιείς και σε καλή σωματική κατάσταση. «Συνηθίζω να έχω συγκεκριμένους στόχους για την διατήρηση της σωματικής μου κατάστασης, από χάσιμο βάρους ή λίπους μέχρι να τρέχω σε μαραθώνιο». «Όχι πια! Τώρα το κάνω γιατί το αγαπώ και δεν έχω ιδέα που θα με βγάλει». «Το μέτρο αυτό δουλεύει άριστα, γιατί διασκεδάζει πάντα τον εαυτό μου».

Ας αφήσουμε τα σχέδια Τα σχέδια δεν διαφέρουν από τους στόχους. Σε βάζουν και αυτά σε ένα προκαθορισμένο μονοπάτι. Αλλά είναι πάρα πολύ δύσκολο να ζήσεις χωρίς σχέδια, ειδικά αν είσαι λεπτολόγος σαν και εμένα. Επιτρέψτε στον εαυτό σας να σχεδιάζει, όταν το χρειάζεται, αλλά σιγά-σιγά προσπάθηστε να αποβάλλετε την συνήθεια αυτή.