Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Σταμάτα να είσαι απασχολημένος

Σκέψου πόσο απασχολημένοι είμαστε και πόσο πολύ καυχιόμαστε για αυτό: «Είμαι τόσο απασχολημένος άρα είμαι πολύ σημαντικός». «Έχω ένα εκατομύριο πράγματα να κάνω. Δεν έχω χρόνο για κάτι άλλο. Δεν μπορώ να ηρεμήσω. Είμαι πολύ απασχολημένος». Αυτές είναι οι σκέψεις που κάνουν οι άνθρωποι στις κοινωνίες που είναι παραγωγικές και δραστήριες.

Αλλά είναι ένα ανόητο παιχνίδι. Το να είσαι απασχολημένος είμαι μια απλή θορυβώδης δραστηριότητα χωρίς νόημα.

Σταμάτα να είσαι απασχολημένος. Απλά αποφάσισε να σταματήσεις, σήμερα.

Είσαι στα μισά του δρόμου. Έχεις αποφασίσει να ηρεμήσεις και να επικεντρωθείς σε τι είναι σημαντικό. Ξαφνικά, το πρόγραμμα σου ξεκαθάρισε και η λίστα με τις ενέργειες που έχεις να κάνεις δεν έχει σχεδόν τίποτα.


Τώρα έχεις να κάνεις ένα ή δύο πράγματα, αντί για χιλιάδες. Επιτέλους, είσαι συγκεντρωμένος. Αλλα πώς θα μπορέσεις να σταματήσεις να είσαι απασχολημένος? Απλά είναι θέμα νοοτροπίας. Να πεις ότι "Δεν πρόκειται να είμαι απασχολημένος πια". Ακόμα και να έχετε μικρό έλεγχο πάνω στο πρόγραμμα σας, μπορείτε να αποφασίσετε τι θα σταματήσετε και σε ποια σημαντικά πράγματα θα δουλέψετε. Σε περίπτωση που είναι ανάγκη, θα μιλήσετε στο αφεντικό σας. Φαίνετε απίθανο, αλλά εφόσον αποφασίσατε να βάλετε τέλος στο να είστε συνεχώς απασχολημένος, έχετε κάνει το μεγαλύτερο βήμα.

Σταμάτα να είσαι απασχολημένος και θα δεις την διαφορά.